RuneScape: Dragonwilds
This all-new adventure blends high-fantasy and iconic RuneScape lore on a brand new continent. RPG systems reward you with unique abilities and spells as you progress through each skill. Battle legendary RuneScape creatures like Zogres, challenge Black Knights and the entirely new and fearsome Garou, all set to a sweeping soundtrack of reorchestrated RuneScape classics and hours of brand new music.
Locate them, throw down the gauntlet and carve your path to the Dragon Queen herself.
Your progress will be under constant threat from the looming shadow of the Dragons, as you arm yourself and prepare to rise to face them. Follow the trail of destruction and uncover the mysteries of the continent to learn not just how to confront the dragons, but how to overcome them. Prepare potions, craft gear and push yourself to do battle with the most powerful force on the continent.
The Anima-rich landscape of Ashenfall offers you a power unlike any other. Conjure a tornado of fish from a lake! Explode ore veins with a snap of your fingers! Journey through the vibrant regions of Ashenfall, discover why wild magic spills from the fractured lands and harness that power to survive!
We've shaped our entire roadmap based on player feedback, leading us to launch dedicated servers earlier than planned, introduce new combat and new quest content. Working together we're continuing to develop RuneScape: Dragonwilds. Whether you're adventuring with friends or going it alone, every opinion matters, and it's up to you to help us shape the future of our game.