Russian Parkour Simulator
Explore the roofs of panel houses, jump on garages, unscrew light bulbs in a shabby entrance. Or just wander aimlessly around a small courtyard, past old panel five-story buildings. There are no goals in this game other than those you set for yourself. In terms of gameplay, this is a classic walking simulator in recognizable scenery for people from the CIS. Just relax and spend time wandering around this place filled with post-Soviet atmosphere.