S4 League
S4 League is a fast-paced, stylish anime shooter blending acrobatics, teamwork, and strategy. Battle across futuristic arenas with unique weapons, powers, and game modes for non-stop action and creativity.
The classic third-person internet action shooter is back! Intense team-based combat, anime-inspired graphics, and fast-paced movement are all features of S4 League. Since its initial debut, it has won over gamers all over the world, and now it's back with the same exciting gameplay that made it a classic.
Every S4 League game is a test of reflexes, talent, and teamwork. A single move can change the outcome in classic modes like Touchdown, Deathmatch, and Chaser. Players of all skill levels can excel in this quick-paced, tactical game thanks to its fluid acrobatics and responsive controls.
From friendly games to serious tournaments, the game has created an atmosphere of rivalry, friendship, and unforgettable experiences. Join an enthusiastic global player base whether you're returning to experience the thrill again or are learning about it for the first time.
With its signature mix of speed, strategy, and futuristic flair, S4 League offers an arena shooter experience that stands out from the rest. Easy to learn but endlessly rewarding to master, it’s a game that keeps you coming back for “just one more match.”