Saboteur!
Saboteur! is the classic retro game hit made by Clive Townsend in 1985 for the ZX Spectrum 8-bit computer.
Now after 33 years SimFabric in collaboration with Clive Townsend have prepared the special remastered version of Saboteur! for Epic Game Store.
In the game you'll experience the original mission from 1985 version. Additionally the story will continue with new levels and enemies. Now you'll be able to know more about Saboteur and his dark and secret story.