Saboteur II: Avenging Angel
Saboteur II: Avenging Angel is the second part of the classic retro game hit made by Clive Townsend in 1985 for the ZX Spectrum computer.
Now after 32 years SimFabric in collaboration with Clive Townsend have prepared the special remastered version of Saboteur II: Avenging Angel.
In the game you'll experience the original mission from 1987 version. Additionally the story will continue with new levels and enemies. Now you'll be able to know more about sister of Saboteur and her dark and secret mission.