Sakuna: Of Rice and Ruin
Şımarık hasat tanrıçası Sakuna bereketli ve kutsal evinden sürgün edilerek iblislerin yönettiği bir adaya gönderiliyor. Sakuna ehlileştirilmemiş vahşilikte savaş tanrısının ve hasat tanrıçasının kızı olarak sahip olduğu doğuştan gelen hakkını elementleri savuşturarak, canavarlarla savaşarak ve gücünün kaynağı olan pirinci yetiştirerek yeniden keşfetmeli. Bu tehditkâr yerde onun yanında ise koruyucusu Tama ve bir grup dışlanmış insan yer alıyor. Bu beklenmedik ekip hep birlikte toprağı ve Hinoe Island'ın iblislerini ehlileştirmeli.
Beğenilen oyun Astebreed'in arkasındaki bağımsız oyun ekibi Edelweiss tarafından geliştirilen Sakuna: Of Rice and Ruin, kişinin dünyadaki yerini bulması hakkında güçlü bir öyküde ekran kaydırmalı aksiyon ile derin bir üretim sistemini ve pirinç yetiştiriciliğini bir araya getiriyor.
Çiftlik araçlarını silah olarak kullanıp iblis yaratıkları alt etmek için hızlı, ağır ve özel saldırıları birlikte kullan, bir yandan da uzak platformlara tutunmak, tehlikelerden kaçınmak ve güçlü düşmanların üstesinden gelmek için büyülü "kutsal kıyafetler"de ustalaş.
Mükemmel ürünü yetiştirmek için ekimden hasada kadar tüm detaylı adımları takip ederek kadim tarım sanatını öğren. Hasat tanrıçası olan Sakuna'nın gücü her pirinç hasadı ile artıyor, estetik ve tat gibi özellikler de doğrudan Sakuna'nın dövüş becerilerini etkiliyor.
Sakuna'nın ölümlü yol arkadaşları, onun maceralarında topladığı materyalleri ve malzemeleri kullanarak onun için silah, zırh ve yemek yapıyor, onlar için görevleri tamamlamak ise çok daha fazla seçenek açıyor.