Jak działa tryb multiplayer?
Świat i zapisy postaci są oddzielne w Saleblazers. Oznacza to, że możesz postępować w swoim własnym świecie, a potem wziąć tę samą postać i dołączyć do innego świata, aby grać w trybie współpracy, a następnie wrócić i kontynuować w swoim świecie.
Planujemy dodać 2 kolejne dzielnice, które oferują 2 nowe główne mechaniki prowadzenia sklepu, z większą ilością bossów świata, aby dopełnić fabułę. Wszystkie kontenery Komponent Gwiazdy Północy, które widzisz przed domem Pop Pop’a, zostaną wypełnione do końca twojej podróży z powrotem na kontynent!
Możesz rozpocząć grę offline i grać w ten sposób, jeśli nie chcesz być połączony (lub nie masz połączenia) z internetem.
Planujemy wprowadzić grę międzyplatformową do Saleblazers. Mamy tę funkcjonalność na innych platformach i mamy nadzieję wprowadzić ją również do Epic Games Store. Jeśli uda nam się przenieść Saleblazers na konsole, planujemy również wspierać tam grę międzyplatformową.
Inwazje PVP pozwalają innym lobby graczy na inwazję twojego serwera. Nie mogą zadawać obrażeń twojemu sklepowi, ale mogą cię atakować, używać czatu głosowego w pobliżu i handlować przedmiotami. Możesz to wyłączyć, jeśli nie lubisz tego rodzaju rozgrywki.