Çok oyunculu nasıl çalışır?
Saleblazers oyununda dünya ve karakter kayıtları ayrıdır. Bu, kendi dünyanızda ilerleyebileceğiniz ve ardından aynı karakterle başka bir dünyaya katılıp eşli oyun oynayabileceğiniz, sonra geri dönüp kendi dünyanızda devam edebileceğiniz anlamına gelir.
Hikayeyi tamamlamak için daha fazla dünya patronuyla birlikte 2 yeni büyük dükkan yönetme mekaniği sunan 2 yeni bölge eklemeyi planlıyoruz. Pop Pop'un evinin önünde gördüğünüz tüm Kuzey Yıldızı Bileşeni konteynerleri, anakaraya geri dönüş yolculuğunuzun sonunda dolacak!
İnternete bağlı olmak istemiyorsanız (veya bir bağlantınız yoksa) oyuna çevrimdışı başlayabilir ve bu şekilde oynayabilirsiniz.
Saleblazers için çapraz platform oyununu getirmeyi planlıyoruz. Diğer platformlarda bu işlevselliğe sahibiz ve bunu Epic Games Store'a da getirmeyi umuyoruz. Saleblazers'ı konsollara getirebilirsek, orada da çapraz platform oyununu desteklemeyi planlıyoruz.
Epic Games Store'a özel sunucu desteği getirmeyi planlıyoruz. Şu anda özel sunucu konsol aracımız aracılığıyla diğer platformlarda genel ve özel özel sunucuları destekliyoruz. Sunucular ayrıca çeşitli çevrimiçi barındırma platformları aracılığıyla kiralanabilir.