Samurai Jack: Battle Through Time
Become Samurai Jack, the greatest warrior across time, in Samurai Jack: Battle Through Time. Journey across time to finally stop Aku’s evil reign in this new untold adventure that ties into the epic series finale, as told by the creators of Samurai Jack.
With characters and a story so true to the source material, Samurai Jack: Battle Through Time is an excellently executed adaptation that Samurai Jack fans will adore.
Samurai Jack: Battle Through Time is a surprisingly fleshed-out action game that should please both the Toonami faithful and those who miss a simpler time in the action genre.