Satisfactory
Buduj doskonałe fabryki lub twórz złożone sieci przenośników taśmowych do spełnienia wszystkich swoich potrzeb. Automatyzuj ciężarówki i pociągi, żeby dotrzeć do dalekich placówek. I upewnij się, że płyny są transportowane odpowiednio rurami. Chodzi o minimalizację pracy ręcznej!
Udaj się na ekspedycje w poszukiwaniu nowych materiałów. I spraw, żeby wszystko zostało dobrze wykorzystane. Natura tylko czeka na Twoje żniwa! Masz do dyspozycji pojazdy, jet packi, rampy skokowe i wiele więcej narzędzi ułatwiających eksplorację. Wyposaż się również w odpowiednie środki ochrony, na wypadek starcia z lokalną fauną.