Savant - Ascent REMIX
A follow-up to the award-winning Savant - Ascent, this fast paced adventure sets you off on a new path to greater heights!
Face unique challenges across each stage, with brand new foes and powerful bosses! Rise to the Assembly and face off against the Laser Sharks! Find yourself in the darkness of the Catacombs, lair of the elusive Valchemist! Fight invaders amongst the stars as you ascend toward your ultimate opponent - the Immortal Samurai!
A twin-stick shooter with a twist - jump or dash between two platforms to avoid incoming enemy attacks, or position yourself for the perfect shot.
Grab power-ups as you ascend for a boost to your abilities. Unlock bonus tracks composed by the musical artist Savant.
Normal mode: Conquer the tower at your own pace. Checkpoints are set between each stage, and before each boss encounter. Pick up extra lives as you ascend.
Hardcore mode: Face a greater challenge. Master the abilities at your disposal and complete all the stages in one go - no checkpoints and no extra lives.
Survival Mode: Fight against the clock. Enemies will amass in even greater numbers than before, and bosses appear of their own volition while you scramble to survive for as long as you can.