SCARY AND DOT
This is a classic first person horror game. The main thing you will be doing in this game is exploring the location, looking for items needed for the passage. But you need to be careful, because you are not the only one, who wanders among the rusty garages and shabby panel houses in this dark night… If you hear eerie, heartbreaking laughter or see flickering red eyes somewhere in the darkness, you better run, because it probably saw you too! You don't have any weapons, so when faced with danger, all you have to do is run and hide.
This game briefly transports you to a canonical post-Soviet courtyard. The broken asphalt, the rusted-out cars that have been parked here forever, and the paneled five-story buildings propping up the dark night sky with their roofs.