Scott Whiskers in: the Search for Mr. Fumbleclaw
Will you find Mr. Fumbleclaw and bring the story to a furry conclusion? It’s up to you!
“Scott Whiskers in: the Search for Mr. Fumbleclaw” is a game about cats and lots of other furry friends.
Furry friends like Buddy, the faithful German shepherd with a rather unhealthy fixation on fine-grained cat litter.
Or furry friends like Steve, the rat. Steve is not to be trifled with – after all, he provides security at the sales stall of the dodgy yet likable crook Bob.
Or furry friends like the hamster Mr. Snuggels, who, if things go badly, could face a fate as a movie monster on the big screen.
Or furry friends like the nameless, extremely dangerous – and certainly deadly – Chihuahua that guards the Longbottom family estate. It is up to you to survive this encounter safely.
And last but not least, we have Mr. Fumbleclaw himself, the award-winning, perennial champion of the legendary feline beauty contest “Ricky’s Finest”, who has inexplicably vanished from the face of the earth. Your mission? Find the cat – save the day!
People like Mary, the lonely soul, Scott’s boss, and the caring director of the city’s animal shelter. Help Mary find love – and the bad boy of her dreams!
People like little Susie, Lord Longbottom’s daughter. Susie may be a little crazy, but she is hell-bent on making the perfect monster movie. And she is now looking for a way to turn her hamster Mr. Snuggles into a vicious movie monster! Will you help Susie fulfill her dream – or will you stand by poor Mr. Snuggles? It’s up to you!