ScourgeBringer
ScourgeBringer is a fast-paced free-moving rogue-lite platformer. Help Kyhra to explore the unknown and slash her way through ancient machines guarding the seal of her past, and maybe the redemption of humanity.
From the developers of NeuroVoider, ScourgeBringer is a fast-paced free-moving roguelite platformer.