ScourgeBringer
ScourgeBringer to dynamiczna platformówka roguelite. Pomóż Kyhrze odkrywać nieznane i przedzierać się przez starożytne maszyny strzegące pieczęci jej przeszłości, a być może i odkupienia ludzkości.