ScourgeBringer
ScourgeBringer, hızlı ve serbest hareket edilebilen bir rogue-lite platform oyunudur. Kyhra'nın bilinmeyeni keşfetmesine; geçmişinin ve belki de insanlığın kurtuluşunun mührünü koruyan antik makineleri alt ederek ilerlemesine yardımcı ol.
NeuroVoider'ın geliştiricilerinden ScourgeBringer, hızlı ve serbest hareket edilebilen bir roguelite platform oyunudur.