Screamer
Længsel, ambition, hævn. Alle har en grund til at deltage i Screamer-turneringen, og ingen trækker sig. Vær med i konkurrencen, og ræs side om side med frygtløse kørere, klar til at overskride enhver grænse, i jagten på det, de tror på.
Soldater, videnskabsfolk, kriminelle, superstjerner og skånselsløse magnater. Forskellige veje mødes i ét fokuspunkt: Screamer-turneringen. Denne ubarmhjertige konkurrence ledes af en mystisk mester, og den er nøglen til hver deltagers personlige mål.
Dette arkaderacerspil sætter scenen for de farligste løb, og det kaster dig ind i et futuristisk univers, der er fyldt med 90'er-anime-stemning. Træd ind i en neonoplyst verden, og kør på baner, hvor adrenalinen altid er høj!
På grund af den kører biler ikke bare – de kæmper! Få dem til at bryde grænserne igen og igen. Skift mellem boost, angreb og skjold for at holde dig i førerfeltet, og udløse både vilde, bidende boosts og velplacerede fuldtræffere, som sender dine rivaler af banen. Og når Overdrive sætter ind, er der udsigt til kaos med pedalen i bund: Ingen nåde, ingen bremser og ingen plads til, at nogen vil stå i vejen for dig. Behersk ECHO-kraften, så bliver du en sand Screamer!
En Screamer skal være klar til enhver udfordring, og det er ikke altid nok bare at være den hurtigste. Blandt de forskellige spiltilstande finder du holdløb, hvor det er lige så vigtigt at krydse målstregen, som det er at bekæmpe dine modstandere, mens det i andre tilstande er vigtigt at blive i Overdrive så længe som muligt. Vis, at du er den bedste, uanset hvilken udfordring du står over for - også online og med delt skærm!