Screamer
Özlem, hırs, intikam. Herkes Screamer turnuvasına belli bir amaçla katılır ve tek bir kişi bile geri adım atmaz. Mücadeleye sen de dâhil ol ve inandıkları şeyin peşinden gitmek için her şeylerini riske atmaya hazır korkusuz sürücülerle yan yana yarış.
Askerler, bilim insanları, suçlular, süperstarlar ve acımasız sermayedarlar. Tüm bu farklı noktalar tek bir merkezde buluşuyor: Screamer turnuvası. Gizemli bir organizatörün liderliğindeki bu acımasız yarışma, her katılımcının hedefi için kilit bir konumda.
En ölümcül yarışlara ev sahipliği yapan bu arcade yarış oyunu, seni 90'ların anime tarzıyla dolup taşan fütüristik bir evrene taşıyor. Neon ışıkların aydınlattığı bu dünyaya adımını at ve adrenalinin tavan yaptığı pistlerde gazı kökle!
Arabalar bu teknoloji sayesinde sadece yarışmakla kalmıyor, aynı zamanda savaşıyorlar! Arabaların sınırlarını her seferinde tekrar tekrar zorla. Liderliği kimseye kaptırmamak için nitro, saldırı ve kalkan kullan. Anlık hızlanmalar gerçekleştir ve isabetli vuruşlarla rakiplerini pist dışına savur. Aşırı Yükleme devreye girdiğinde kesintisiz kaos başlamış demektir. Merhamet yok, fren yok, kimsenin yoluna çıkmasına izin yok! ECHO gücünde ustalaş ve gerçek bir Screamer ol!
Bir Screamer her türlü zorluğa hazır olmalı ve en hızlısı olmak her zaman yeterli olmayabilir. Çeşitli oyun modları arasında yer alan Takım Yarışları'nda bitiş çizgisini geçmenin en az rakipleri alt etmek kadar önemli olduğunu görebilirsin. Diğer modlarda ise başarının yolu, olabildiğince uzun süre Aşırı Yükleme'de kalmaktan geçer. Her türlü zorluğa rağmen en iyisi olduğunu kanıtla! Çevrimiçi ve bölünmüş ekran seçenekleri de var!