Screamer - Digital Deluxe Edition
Daj się porwać emocjom, które zapewnia Screamer - Digital Deluxe Edition! Zyskaj dostęp do pełnej wersji tytułu oraz zawartości Digital Deluxe Upgrade (po odblokowaniu jej w grze) i weź udział w najniebezpieczniejszym turnieju wyścigowym w historii!
Żołnierze, naukowcy, przestępcy, gwiazdy i bezwzględni magnaci. Odmienne ścieżki prowadzące do jednego, wspólnego punktu: turnieju Screamer. Te bezlitosne zmagania zorganizowane przez tajemniczą postać okażą się dla każdego z uczestników kluczem do osiągnięcia własnych celów.
Dobrze zastanów się nad wyborem zawodnika: każdy z nich siedzi za kierownicą niepowtarzalnego pojazdu, który odzwierciedla jego styl i dysponuje wyjątkową zdolnością zapewniającą przewagę w brutalnym starciu.
ECHO to tajemnicza technologia, która na zawsze odmieniła oblicze wyścigów. Sprawiła, że auta nie tylko się ścigają, ale wręcz walczą! Korzystaj z niej, by raz za razem przesuwać granice możliwości swojej maszyny. Boost, Strike i Shield pomogą ci utrzymać się na prowadzeniu, zapewniając gwałtowne przyspieszenie i możliwość wyrzucenia rywala z trasy poprzez precyzyjne trafienie. Z kolei odpalony Overdrive pozwala rozpętać piekło na pełnych obrotach: zero litości, zero hamulców i zero szans dla tych, którzy stoją ci na drodze. Opanuj do perfekcji moce ECHA i zajmij miejsce wśród prawdziwych Screamerów!
Screamer musi zawsze być gotowy na każde wyzwanie, a bycie najszybszym zawodnikiem to czasem nie wszystko. Wśród różnych trybów gry znajdziesz wyścigi drużynowe, w których przekroczenie mety jest równie istotne, co wyeliminowanie przeciwników. Innym razem kluczem do zwycięstwa będzie jak najdłuższe pozostanie w Overdrivie. Udowodnij, że nie masz sobie równych bez względu na wyzwanie – zarówno w grze online, jak i trybie podzielonego ekranu!