Sea of Dreams
Sea of Dreams is a horror adventure with puzzles. You wander in a dark retro cruise ship, looking for an escape. You only have clues to reveal what happened on the ship. Every item is a piece of the mystery. But it's not easy.
Welcome aboard the Sea of Dreams! A ship that’ll take you on a cruise through the 1940s and will bring you your worst nightmare.
Sea of Dreams is a puzzle-based adventure horror where you explore the empty and darkened hallways of a luxury retro cruise ship. In your search for a way to safety, all you have to guide you are the clues you find along the way. Every item you discover will help you piece together what transpired aboard the Sea of Dreams. But it won’t be quite as simple.
As you cave into your own curiosity more and more with every step, you’ll unearth new puzzles and riddles. Solving them is the only way to move forward. Put your problem-solving skills to the test and unravel the mystery behind the disappearance of the other passengers and crew.
After an evening of seemingly endless partying, you wake up to find you’re the only living passenger walking through the eerie hallways of the vessel. Your first hint? Traces of blood and scattered baggage littering what was once the interior of a bustling cruiseliner. The scene around you makes your goal crystal clear.
Take a deep breath. Brave the hollow halls. Search every nook and cranny for clues. Discover what has turned the Sea of Dreams into a vessel of nightmares.