Sea of Dreams
Issız Bir Seyahat: Ürkünç koridorlarını ve yağmalanmış odalarını keşfedeceğin Sea of Dreams gemisinde senden başka hiç kimse kalmamış. Keşfetme düşüncesi seni korkutuyor olabilir fakat kurtulmak için başka çaren yok.
Kasvetli Görseller: Sea of Dreams'in basit ama bir o kadar da etkileyici sanat tarzı, ürkütücü bir yalnızlık hissi uyandırıyor.
Sea of Dreams, lüks bir yolcu gemisinin tenha ve karanlık koridorlarını keşfedeceğin bulmaca odaklı bir macera-korku oyunudur. Kurtuluşu aradığın yolda sana rehberlik edecek tek şey, maceran boyunca bulacağın ipuçları olacak. Bulduğun her eşya, Sea of Dreams'te olup biteni açığa çıkarmana yardım edecek. Ama bu o kadar da kolay olmayacak.
Derin bir nefes al. Cesaretini topla, karanlık koridorlara adım at. İpucu bulmak için her yeri köşe bucak ara. Sea of Dreams'i kâbuslar gemisine çeviren olayın ne olduğunu keşfet.