Sea of Solitude
W Sea of Solitude gracze wyruszą w pełną niuansów i intymności przygodę opowiadaną z perspektywy Kay, która stara się pokonać uczucie wewnętrznej samotności. Pomóż Kay zajrzeć w głąb jej własnego serca, przeprowadź ją przez Morze Samotności i przeżyj poruszającą opowieść o mroku i świetle.
W miarę rozwoju historii ponure i burzliwe otoczenie Kay zaczyna się zmieniać, a do jej świata powracają kolory i jasność. Poziom wody podnosi się i opada, odzwierciedlając jej stan umysłu, zamieniając tereny zalanego miasta w nowe obszary do eksplorowania z nowymi wyzwaniami.
Spotykaj fantastyczne stworzenia, rozwiązuj zagadki i oczyść świat ze skażonych wspomnień. Poznaj wiele pięknych i przerażających potworów, które same zmagają się z problemem samotności. Stawiając czoła tym potworom, Kay nie tylko dowie się więcej na ich temat, ale również lepiej pozna siebie, a także odpowie sobie na pytanie, co oznacza być człowiekiem.