Sea of Solitude
Sea of Solitude, oyuncuları yalnızlığıyla baş etmeye çalışan Kay’in zihninden deneyimlenen, incelikli ve içten bir aksiyonlu maceraya çıkarıyor. Oyuncuların Kay’e yüzeyin altındakileri görebilmesi için yardım etmesi ve ona Sea of Solitude’da yaşanan karanlık ve aydınlık mücadelesinde rehberlik yapması gerekiyor.
Kay’in serüveni ilerledikçe karanlık ve fırtınalı çevre dönüşmeye başlayarak aydınlık ve renkli parıltılar ortaya çıkıyor. Yükselip alçalan su seviyeleri onun ruhsal durumunu yansıtıyor, sular altında kalan şehirde oyuncuların keşfedeceği yeni alanlar ve yüzleşeceği yeni zorluklar açılıyor.
Fantastik yaratıklarla karşılaşın, bulmacaları çözün ve kötü anıları silin. Her biri yalnızlığın getirdiği zorlukları yaşayan güzel ve korkutucu canavarlarla tanışın. Kay, bu canavarlarla yüzleşerek hem onlar hakkında bilgi edinecek hem de kendisini ve insan olmanın ne anlama geldiğini keşfedecek.