Leave home for the first time to collect memories before a mysterious cataclysm washes everything away. Immerse yourself in the world of Season, a third-person atmospheric adventure bicycle road trip game.
The gameplay focuses on exploring, recording, meeting people, and unravelling the strange world around you. Each recording tool captures a different layer; sounds and music, art and architecture, the stories of characters living through pivotal moments. Your tools peel back these layers until you grasp the culture, history, and ecology underneath everything.