Rozgrywka skupia się na eksploracji, nagrywaniu, poznawaniu ludzi i odkrywaniu dziwnego świata. Każde narzędzie do nagrywania przechwytuje inną warstwę – dźwięki i muzykę, sztukę i architekturę, historie postaci przechodzących przez kluczowe momenty.