Kompletna ścieżka dźwiękowa do SEASON: A letter to the future
Oryginalna ścieżka dźwiękowa do SEASON: A letter to the future, skomponowana przez Spencera Dorana. Zawiera bogate narracyjne i nienarracyjne elementy muzyczne, wyodrębnione z rozgrywki i gotowe wypełnić przestrzenie Twojej codzienności.