See Through My Eyes
Here is Marta. A beautiful young woman who loves music, poetry, and the scent of spring flowers in the meadow. She loves life just like everyone else and wants to be happy like everyone else, but she doesn't see the world like everyone else.
She suffers from Stargardt's disease, a genetic condition that gradually destroys her vision.
Marta lives in the same city, in the same neighborhood as you. But her life is more difficult; a trip to another city by train is an expedition for her.
See Through My Eyes is a first-person simulator and role-playing game where you take on the role of Marta and other individuals affected by vision impairments. Your task is to help them carry out various everyday and unusual tasks they face daily. Use public transport, buy tickets, find your way in the urban jungle, and perform many other activities, but from a new perspective.