Serbian Dancing Lady
This game is based on a popular urban legend about a strange dancing woman. If you are very unlucky, you can meet her at night in deserted places. She is engrossed in her dancing and probably won't pay attention to you unless you get close, but if she does notice you, you'd better run....
This game is a classic indie horror game. You need to explore the level looking for pictures. You have no weapons and no way to defend yourself, when you meet the Serbian lady you only have to run away.
Forest. In the forest you need to explore the location to find 10 pictures of creepy creatures. Find all the pictures before the Serbian lady finds you.
School. At night, when all the people are already out of earshot, it seems that someone has performed some terrible ritual in this school and now this creature has appeared here... It seems to be aggressive only in the dark, and you have a flashlight, so everything is fine. Except the flashlight runs out of batteries quickly...
Abandoned hospital. You woke up in some abandoned building on the outskirts of the city and a Serbian lady is chasing you. All you have to do is run. Get to the exit and don't let the Serbian lady catch you.
Thanks to Unreal Engine 5 technology, the game has realistic graphics and detailed environments. Character movement animations are close to the movements of a real person with a video camera.