Seven Nights In The Dark
Cierpi na zaburzenie zachowania w fazie snu REM — rzadką chorobę snu, która zamienia każdą noc w koszmar, z którego nie ma ucieczki. Intensywne lęki nocne. Bezsennie spędzone godziny. Świadome sny tak realistyczne, że granica między snem a rzeczywistością całkowicie się zaciera. Lekarze nazywają to zaburzeniem. Ethan wie, że to coś więcej.
Każdego wieczoru, kiedy mama życzy mu dobrej nocy i gasi światło, ten sam koszmar już na niego czeka. Ten sam koszmar. Ten sam pokój. Te same cztery demony.
W chwili, gdy zegar wybija dziesiątą wieczorem, zostajesz uwięziony w umyśle Ethana. Jego sypialnia staje się klatką. Drzwi — twoje jedyne połączenie z resztą świata. Okno — przejście, którego nie chcesz otwierać. A gdzieś w ciemności coś się porusza.
Cztery demony nawiedzają Ethana noc po nocy. Nie działają przypadkowo. Nie są hałaśliwe. Są cierpliwe, metodyczne i wiedzą dokładnie, gdzie szukać. Każdy ma własne zachowanie, własne słabości i własne momenty, w których staje się nie do powstrzymania.
Mama Ethana budzi go każdego ranka o szóstej. Jeśli dotrzesz do tego momentu, koszmar się kończy — na tę noc. Ale zostało jeszcze sześć kolejnych.
W sypialni Ethana masz kilka sposobów, by się ochronić. Prostych. Ale niezbędnych.
Żadna metoda nie jest niezawodna. Żadna kryjówka nie pozostaje bezpieczna na zawsze. Musisz nauczyć się odczytywać sygnały, uważnie wsłuchiwać się w każdy dźwięk i podejmować szybkie decyzje pod presją. Sekunda wahania może kosztować cię wszystko.
Z upływem kolejnych nocy dowiesz się więcej o Ethanie, o jego chorobie i o tym, co naprawdę czai się w jego koszmarach. Nie wszystko sprowadza się do strachu. Niektóre rzeczy mają wyjaśnienie. Inne nie.
Seven Nights In The Dark to dzieło fikcji zainspirowane tą rzeczywistą chorobą, stworzone z szacunkiem dla tych, którzy zmagają się z nią każdego dnia — a raczej każdej nocy.