Severed Steel Digital Deluxe Edition
A stylish single-player FPS featuring a fluid stunt system, destructible voxel environments, loads of bullet time, a unique one-armed protagonist, and a dark electronic soundtrack.
Composed and recorded by Floating Door, the soundtrack is an absorbing 2+ hour journey through a diverse selection of electronic soundscapes and tracks, ranging from spacey ambience to thumping drum and bass. Features 68 tracks and several never before heard bonus songs.