Severed Steel Digital Deluxe Edition
Stylowa gra FPS dla pojedynczego gracza charakteryzująca się płynnym systemem wyczynów kaskaderskich, podatnym na zniszczenia wokselowym środowiskiem, efektami bullet time i mroczną ścieżką dźwiękową.
Na ścieżkę dźwiękową gry składają się ponad dwie godziny muzyki skomponowanej i nagranej przez Floating Door – jest to podróż przez rozmaite elektroniczne dźwięki i utwory muzyczne, od kosmicznego ambientu po dynamiczny drum&bass. Zawiera 68 utworów i wiele niesłyszanych dotychczas dodatkowych utworów.