Shadow Complex Remastered
Powered by Unreal Engine 3 and winner of 50+ Game of the Year and Editor’s Choice Awards, Shadow Complex is back for more!
Shadow Complex Remastered features all the great gameplay from the award-winning classic, updated with exciting new enhancements and achievements to support its debut on PC, PlayStation 4, and Xbox One.