Artbook i Przewodnik po grze Shadow Gambit: The Cursed Crew to dwie książki w jednym pliku PDF i 187 str. z pierwotnymi pomysłami, grafikami, wskazówkami i strategiami. Dostępne tylko w języku angielskim.