Shadow Gambit: The Cursed Crew Sanat Kitabı ve Strateji Rehberi; ilk konseptlerin, çizimlerin, ipuçlarının ve stratejilerin bir 187 sayfada bir araya geldiği tek bir PDF dosyasında toplanmış iki kitaptan oluşur. Yalnızca İngilizce olarak mevcuttur.