Shadow Gambit: The Cursed Crew Complete Edition
Şehir inşa etme oyunlarından büyük strateji ve sıra tabanlı taktik oyunları ile RTS'lere, Hooded Horse'un yaptığı pek çok strateji oyununu keşfet.