Shadow Gambit: The Cursed Crew - Demo
Shadow Gambit: The Cursed Crew, Korsanlığın Altın Çağı'nda Karayipler'in fantastik bir temayla kurgulanmış versiyonunda geçen gerçek zamanlı, gizlilik tabanlı bir strateji oyunudur. Gizemlerle ve harikalarla dolu bu adalar korsanlara, serserilere ve binbir çeşit tuhaf insana ev sahipliği yapıyor ancak Engizisyon güçleri, senin yuvan olan bu adalara gözlerini dikti ve bölgeye gömülü güçlü korsan eserini ele geçirmek için halkını yok etmekte kararlılar. Hayalet gemin için yaşayan ölülerden bir korsan mürettebatı oluşturup yönet ve düşmanlarını alt et. Gölgelerin arasından hem kılıçla hem de büyüyle saldırarak halkını kurtar.
Kötü şöhretli bir korsan gemisinin kaptanı olup lanetli mürettebatını yeniden topla ve bölge boyunca serpilmiş adalarda Engizisyon'a karşı mücadele et. Yeniden canlandırılmayı bekleyen sekiz yaşayan ölü mürettebat üyesinden hangisini ne zaman ekibine katacağını sen belirle. Yanlış karar diye bir şey yok ancak mürettebatının yapısı adalarda nasıl ilerleyeceğini, hikâye boyunca yaşadığın eşsiz deneyimi ve kullanabileceğin yetenekleri belirleyecek.
Shadow Gambit: The Cursed Crew, hikâye anlatımında doğrusal olmayan bir yaklaşım sergiliyor. Yeni mürettebat üyelerini istediğin sırayla açabilirsin. Oyunda ilerledikçe yalnızca düşmanını alt etmenin vereceği zevkin ötesinde farklı ödüller sunacak birden fazla göreve ev sahipliği yapan daha fazla ada açığa çıkacak.
İlerlemek için tek bir yol yok. Her görev, yanında getirdiğin ekibe göre birden fazla yaklaşım sunar ancak bu kadar özgürlükle birlikte birçok etkeni de hesaba katman gerekir. Zorlu bir görevi geçici olarak erteleyip daha basit bir görevi tamamlayarak önce biraz deneyim kazanmayı mı yeğlersin? Bu, mürettebatının yeteneklerini güçlendirmene ve yeni seçenekler açmana olanak tanıyabilir. Belki de ihtiyacın olan şey henüz açılmamış, bambaşka bir mürettebat üyesidir?