Shadow Gambit: Yuki's Wish
Ey lanetli ruhlar! Shadow Gambit: Yuki'nin Dileği DLC'si ile Red Marley'in yelkenlerini fora ederek kadim bir ejderhanın yankıları eşliğinde gizemli Kayıp Karayipler'de yeni bir maceraya dalın.
Shadow Gambit: Yuki'nin Dileği DLC'si Shadow Gambit: The Cursed Crew içinde geçen yeni bir maceradır. Shadow Tactics: Blades of the Shogun'dan Yuki ve tanuki Kuma ile yeniden bir araya gel, egzotik yeni bir adayı keşfet ve altı yeni görev ile heyecan verici bir hikâyeyi deneyimle!