Shadow Gambit: Yuki's Wish
Ohøj, alle I fortabte sjæle! Sæt sejl med det gode skib Red Marley mod DLC-udvidelsen Shadow Gambit: Yuki's Wish og sejl ud på nye eventyr i det Fortabte Caribien, hvor ekkoet af en ældgammel drage kalder på jer.
DLC-udvidelsen Shadow Gambit: Yuki's Wish byder på et helt nyt eventyr til Shadow Gambit: The Cursed Crew. Genforen dig med Yuki og tanukien Kuma fra Shadow Gambit: Blades og the Shogun, udforsk en eksotisk ny ø, og oplev en fængende historie, der udspiller sig over seks nye missioner!
Genforen dig med Yuki og Kuma fra Shadow Tactics: Rekruttér "Yuki the Twilight Corsair" og hendes lille kæledyr, tanukien Kuma, til din fortabte besætning. Den snedige tyv Yuki har ikke bare altid et kort i ærmet, men også en energisk ånd og et godt hjerte, selvom hun kan være noget næsvis. Yuki adopterede Kuma efter begivenhederne i Shadow Tactics, og efter at have rejst verden rundt sammen kom de til det Fortabte Caribien som fortabte pirater med helt nye overnaturlige evner. Læg Yukis nye magiske fælder, som beskyder fjenderne med byger af dødelige nåle, og lad Kuma distrahere modstanderne eller lokke dem hen mod dine strategisk placerede fælder.
Udforsk en legendarisk japansk ø: Gå i land på den magiske ø med navnet "Dragon's Dream", som for nyligt er dukket op i det Fortabte Caribien. Denne ø, som oser af japansk stemning fra Edo-perioden – inklusive en japansk borg, der er halvt opslugt af Caribiens havvand, en lille landsby og en stenhave – bringer levende erindringer tilbage om scenerne i Shadow Tactics: Blades of the Shogun.
Væk en ældgammel drage med magiske evner: Slut dig til Yuki og Kuma på et fantastisk eventyr, som fortæller en helt ny historie i Shadow Gambit: The Cursed Crew over seks missioner i det Fortabte Caribien. Da du opdager Yuki og Kuma som blinde passagerer om bord på Red Marley, beder hun dig om hjælp til at finde den sagnomspundne ø "Dragon's Dream". Legenden fortæller, at øen er hjemsted for en ældgammel drage, som vil opfylde ethvert ønske for den, der vover at vække ham af hans evige søvn. Kan du løse dragens gåder og hjælpe med at bringe Yukis ønske i opfyldelse?
Integration i hovedspillet: Den nye DLC-karakter og øen fungerer som en integreret del af hovedspillet. Når du har aktiveret DLC-udvidelsen, kan du spille Shadow Gambit: Yuki's Wish og rekruttere "Yuki the Twilight Corsair" til din besætning af fortabte pirater, når du har gennemført hovedmissionen "Fruits of her Labor" på øen Dread Vine's Cove, som kan spilles, når du har genoplivet de tre første karakterer. Derefter kan du når som helst begynde på Yukis historie og tage hende med på næsten alle af spillets hovedmissioner.