Shadow Gambit: Yuki's Wish
Ahoj, przeklęte dusze! Postawcie żagle Red Marley pod wiatr, wpłyńcie na wody rozszerzenia Shadow Gambit: Yuki's Wish i wyruszcie na nową przygodę na tajemniczych Zagubionych Karaibach, skąd dobiega zew starożytnego smoka.
Rozszerzenie Shadow Gambit: Yuki's Wish to nowa przygoda osadzoną w świecie Shadow Gambit: The Cursed Crew. Spotkajcie się ponownie z Yuki i jej tanuki Kumą z Shadow Tactics: Blades of the Shogun, odkryjcie nową egzotyczną wyspę, gdzie czeka na Was sześć nowych misji fabularnych!