Shadow Gambit: Zagan's Ritual
Ahoj, odważne dusze! Postawcie żagle Red Marley pod wiatr, wpłyńcie na wody rozszerzenia Shadow Gambit: Zagan's Ritual i wyruszcie na nową przygodę, by przeprowadzić mroczny eksperyment, który pozwoli zgłębić sekrety świętego płomienia Inkwizycji.
Rozszerzenie Shadow Gambit: Zagan's Ritual to nowa przygoda osadzona w świecie Shadow Gambit: The Cursed Crew. Czeka na Was nowa grywalna postać Zagana apostaty, tajemnicza nowa wyspa do zbadania oraz porywająca fabuła składająca się z sześciu nowych misji.
Zagrajcie nową postacią dysponującą mrocznymi mocami: Zrekrutujcie Zagana apostatę do swojej przeklętej załogi. Ten geniusz, bezwzględny naukowiec i były ważny Jasnowidz Inkwizycji jest głodny wiedzy. Dotknięty zarówno klątwą nieumarłych, jak i Płomieniem Dziewicy, posiada mroczne moce – tak samo potężne, jak i niestabilne. Bezwzględnie wykorzystuje je przeciwko swoim wrogom i wtłacza wypaczoną energię w umysły wrogów oraz wysysa ich energię duszy. Możecie również zamachnąć się jego potężnym kosturem, aby opleść wrogów plugawym Płomieniem Dziewicy, co pozwoli ich unieruchomić i wyeliminować.
Odkryjcie tajemnicę Płomienia Dziewicy: Zanurzcie się w nowej mrocznej historii rozgrywającej się w świecie Shadow Gambit: The Cursed Crew i ukończcie sześć misji na Zagubionych Karaibach. Dołączcie do Zagana apostaty, który zaprasza całą przeklętą załogę Red Marley na niebezpieczną wyprawę, której celem jest realizacja jego mrocznego eksperymentu. Jaki jest cel Zagana? Chce okiełznać esencję pochłaniającego dusze Płomienia Dziewicy używanego przez Inkwizycję przeciwko Przeklętym. Czy uda Wam się poznać parszywą naturę tej największej tajemnicy Inkwizycji?
Integracja z główną fabułą: Postać i wyspa z dodatku płynnie łączą się z główną fabułą gry. Po odblokowaniu rozszerzenia możecie zagrać w Shadow Gambit: Zagan's Ritual i zrekrutować Zagana apostatę do swojej przeklętej pirackiej załogi po ukończeniu misji Owoce jej pracy z głównej osi fabularnej w Zatoczce Winoroślaka. Zagan staje się grywalną postacią po ożywieniu pierwszych trzech bohaterów. Wtedy już w dowolnym momencie możecie rozpocząć historię Zagana, a także dołączyć go do drużyny w prawie każdej misji głównego wątku fabularnego.