Shadow Gambit: Zagan's Ritual
Ey cesur ruhlar! Shadow Gambit'in yeni DLC'si olan Shadow Gambit: Zagan'ın Ritüeli'nde Red Marley'in yelkenlerini fora et ve Engizisyon'un kutsal alevinin ardındaki sırları açığa çıkarmak amacıyla karanlık bir deney yapmak için yeni bir maceraya dal.
Shadow Gambit: Zagan'ın Ritüeli DLC'si Shadow Gambit: The Cursed Crew içinde geçen yeni bir maceradır. Yeni oynanabilir karakter "Mürtet Zagan", keşfedilecek gizemli yeni bir ada ve altı yeni görev üzerinden ilerleyen büyüleyici bir hikâye içeriyor.
Lanetli mürettebatına "Mürtet Zagan"ı dâhil ederek karanlık güçlere sahip yeni bir karakter ile oyna: Bilgiye karşı doymak bilmez bir açlığı olan dâhi, acımasız bir bilim insanı ve Engizisyon'un eski yüksek rütbeli Prognastikat'ı. Hem Hortlak Laneti hem de Bakire'nin Ateşi tarafından etkilenmiş, hem güçlü hem de dengesiz karanlık güçlere sahip ve bunları düşmanlarına karşı amansız bir azimle kullanıyor. Lanetli kara elini kullanarak düşmanlarının zihinlerine zorla yozlaşmış enerji gönderip ruh enerjilerini çekebilir ya da elindeki güçlü asayı sallayarak bir düşmanın etrafını yozlaşmış Bakire'nin Ateşi'yle sararak düşmanlarını bulundukları yerde tutup ortadan kaldırabilir.
Bakire'nin Ateşi'nin sırrını ortaya çıkar: Kendini Kayıp Karayipler'de geçen altı görev boyunca Shadow Gambit: The Cursed Crew'da yeni bir hikâye sunan karanlık bir anlatıya kaptır. Karanlık bir deneyi tamamlayabilmek için Red Marley'in lanetli mürettebatını tehlikeli bir göreve çağıran "Mürtet Zagan"a katıl. Zagan'ın amacı ne mi? Engizisyon tarafından Lanetliler'e karşı kullanılan, ruhu tüketen bir alev olan Bakire'nin Ateşi'nin özünü ortaya çıkarmak. Bu sıkı korunan Engizisyon muammasının yozlaşmış doğasını açığa çıkarabilecek misin?
Ana oyunla bütünleşik: Yeni DLC karakteri ve ada ana oyunla sorunsuz bir şekilde bütünleşmektedir. DLC'yi etkinleştirdiğinde Shadow Gambit: Zagan'ın Ritüeli'ni oynayabilir ve ilk üç karakteri canlandırdıktan sonra oynanabilen Dehşetli Sarmaşık Koyu adasındaki ana oyun görevi "Emeğinin Meyveleri"ni tamamladıktan sonra lanetli korsan mürettebatına "Mürtet Zagan"ı dâhil edebilirsin. Daha sonra Zagan'ın hikâyesine istediğin zaman başlayabilir ve onu neredeyse tüm ana oyun görevlerine götürebilirsin.