Shadow of the Matrix: Protocol
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.«Shadow of the Matrix» is a third-person shooter in a futuristic space setting. In the game you will have to fight with a mysterious enemy, who methodically disables vital systems of the spaceship. Will the protagonist manage to save all the crew members or will the space journey turn to disaster? The fate of the mission rests entirely in your hands.