Shape Sender Deluxe
Your new best friend Sendy is here to guide you through 90+ handcrafted physics puzzles. Solve them, then make your own levels, and maybe keep an eye on him while you're at it.
Shape Sender Deluxe is a physics puzzle game where you place tools: springs, magnets, fans, portals, blocks, to send shapes into their matching pipes. Each solution is yours. There's no one right answer, no timer breathing down your neck. Just you, your tools, and me. Your very good friend and, not to brag, the most talented game designer in the room. That's Sendy. That's me. You're welcome.
Each shape behaves differently. Bouncy squares, rolling circles, fragile stars, triangles that flip gravity, pentagons that ignore it entirely. Stars shatter on impact. My personal favourite, for reasons I won't elaborate on. Pair them with your tools: blocks, springs, magnets, fans, portals.
Watch your solution come to life, and sound like it too. Elegant setups play like a little symphony, music to my ears. Chaotic ones sound exactly like what they look like.