ShapeHero Factory
Welcome to the world’s weirdest factory. You don’t swing swords or cast spells, instead you build tiny heroes out of shapes, and hope for the best as they come up against endless swarms of increasingly brutal enemies. All in a day’s work!
You can’t control your troops, but you can outsmart the darkness waiting to gobble up your kingdom, one conveyor belt at a time.