Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
Become the most celebrated detective of all time: Sherlock Holmes! Use your impressive talents as a detective to solve six thrilling and varied cases.
Use your impressive talents as a detective to solve six thrilling and varied cases: murders, missing persons, spectacular thefts and numerous investigations that sometimes lead you into the realms of the fantastic.
The great freedom of action in Crimes & Punishments allows you to conduct your investigations in the manner you deem appropriate.