Extra Mystery Pack
Prepare for even more exhilarating detective escapades with the "Extra Mystery Pack," featuring new rooms to explore. Each room is filled with secrets in the form of cleverly concealed objects. Are you up for the challenge, cat detective, and can you uncover all the hidden treasures?
Find the clues, solve the mystery, and prove Sherlock Purr is the Best Feline Detective!
As you help Sherlock Purr solve mysteries, you'll explore a variety of environments, from ordinary cozy living rooms to elegant mansions.
With simple controls and charming visuals, Sherlock Purr 2 is perfect for young detectives ready to embark on a fun-filled adventure. Are you ready to help Sherlock Purr solve the case and find all the hidden treasures?