Sherlock Purr 2
Step into the paws of a clever feline detective in "Sherlock Purr 2"! Search for hidden objects and discover the secrets of the places you visit in this charming adventure!
Sherlock Purr 2 is a fun and exciting hidden object game for kids, starring the adorable and clever cat detective, Sherlock Purr! Join this furry detective on an adventure through a series of colorful and whimsical locations, each filled with well-hidden objects just waiting to be found. Keep your eyes wide open, as nothing is quite as it seems—items might be tucked behind a curtain, under the table, or even on top of a chandelier!
Find the clues, solve the mystery, and prove Sherlock Purr is the Best Feline Detective!
As you help Sherlock Purr solve mysteries, you'll explore a variety of environments, from ordinary cozy living rooms to elegant mansions.
With simple controls and charming visuals, Sherlock Purr 2 is perfect for young detectives ready to embark on a fun-filled adventure. Are you ready to help Sherlock Purr solve the case and find all the hidden treasures?