Sherlock Purr 2 - Extended Edition
Take on the role of a clever feline detective and solve intricate mysteries by finding hidden objects. The "Extra Mystery Pack" offering additional content for an extended detective adventure!
This edition features the "Extra Mystery Pack" adding new hidden objects and mysterious locations for an extended adventure. Join Sherlock Purr on the trail of clues and help him find hidden objects to solve new mysteries!