Extra Mystery Pack
Przygotuj się na jeszcze bardziej ekscytujące poszukiwania z „Extra Mystery Pack”, zawierającym nowe pokoje do odkrycia. Każdy pokój jest wypełniony sekretami w postaci sprytnie ukrytych przedmiotów. Czy podołasz wyzwaniu i zdołasz odkryć wszystkie ukryte rzeczy koci detektywie?
Szukaj wskazówek, rozwiąż sekrety i udowodnij, że Sherlock Purr jest najlepszym kocim detektywem!
Pomagając Sherlockowi Purr w rozwiązywaniu zagadek, będziesz eksplorować różne miejsca, od zwykłych przytulnych salonów po eleganckie rezydencje.
Dzięki prostemu sterowaniu i uroczej oprawie wizualnej Sherlock Purr 2 jest idealny dla małych detektywów, którzy nie boją się wyzwań. Czy jesteś gotowy, aby pomóc kociemu detektywowi rozwiązać sprawę i znaleźć wszystkie ukryte przedmioty?