Shop Titans
As a thriving new shop owner in a bustling adventurer city, it’s time to roll up your sleeves and get to work! Craft, haggle and sell your way to the top and you are sure to attract many colorful characters to your shop… perhaps even the king himself!
CUSTOMIZE YOUR SHOP: Carpets, racks and stalls… or simply tons of cat statues! Design the shop of your dreams and your customers will love you for it!
DRESS TO IMPRESS: Choose among dozens of hairstyles, clothes and accessories to make your shopkeeper truly stand out!
CRAFT: Craft from an ever growing collection of items including swords, shields, boots, guns and much more!
UPGRADE: Become a master craftsman. The more items you make, the more powerful and valuable they’ll become!
ENCHANT: Enchant powerful elemental and spirit effects to any item and awaken their true power with over a million possible combinations!
PERSONALIZE YOUR PARTY: Recruit and customize Heroes among 18 classes and equip them with items you made yourself!
MEET THE CHAMPIONS: Team up your Heroes with unique and powerful Champions, characters with powerful abilities and unique stories.
BATTLE MONSTERS: Send out parties of Heroes to battle monsters and gather valuable crafting materials!
JOIN A GUILD: Team up with other players around the world and invest together to create a bustling city!
TEAM UP: Compete with your guild, in events like the Lost City of Gold. Big rewards are dropped the further you progress!
PLAY THE MARKET: Rack up the gold (and gems!) by participating in a worldwide, player-driven market!